24 Haziran 2010 Perşembe

mim...lendim....


sevgili Ruşen mimlemiş beni...
bu ilk mimim,acemiyim bu konuda:)




felsefem... "kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkalarına yapma!" düsturum bu...
*
hayat... şimdilerde basitleştirmeye çalıştığım,
geldiği gibi yaşanması gerektiğine inandığım(ama tam yapamadığım),
gittikçe daha çok keyfine vardığım,
güzel bir yolculuk...
*
çocukluk...anı yaşadığım,günün tadını çıkarttığım(bunları şimdi becerebilmek için uğraşıyorum) ,
zaman zaman geri dönmeyi düşlediğim bir dönem...
*
güneş...en çok sevdiğim mevsim yazın simgesi,ruhuma iyi gelen,içimi ısıtan...
*
gözler...tanıştığım insanda ilk baktığım,açıkken,görürken de kör olunabileceğini öğrendiğim ...
*
yıldızlar...başka bir boyut?
*
güzellik...herşeyin güzel bir yanı var,güzel bakmasını bilmek gerekiyor...
*
sevgi...yaşamın anlamı...delicesine istediğimiz,hep istediğimiz ;göstermeyi yeterince bilemediğimiz,söylemekte geç kaldığımız.........
*
aşk...yaşamı güzelleştiren şeylerden...benim olmazsa olmazlarımdan:)
*
erkekler...hayatı paylaştığımız koca bebekler:)
*
savaş...masum insanların acımasızca öldürüldüğü,rasyonel bahanelerle yapılan çıkar çatışmaları...
*
ağlamak...kimi zaman mutluluktan,çoğunlukla üzüntüden...içimin yıkanması.....
*
deniz...yaz,tatil...
*
ayna...şimdilerde içime tutmaya çalışıyorum,en zoru buymuş...
*
hayal...GÜZEL BİR DÜNYA..........
.
.
.
.
.
.
.
.
bu mimi
.
.
teşekkürler Ruşen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder